Thursday 19 December 2013

Last production & delivery for 2013

Salam Jumaat & selamat pagi. Kami dari Dirtydonuts & produksi Paranoid Of Death ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ALLAH SWT, kepada ibu-bapa, isteri, adik -beradik, keluarga besar Plague Of Happiness serta keluarga besar Nyaring, Fid The Full Pledge Munkees , Zuhori, Ugeng Nudist Island (Indonesia), Fahmi Ami (Singapore), Ismail ToadmcFroggy, Jimmy, Udey Conquer clothing co., kawan-kawan lama & baru di atas sokongan, kepercayaan dan peluang yang di berikan kepada kami.

Terharu dengan sokongan anda semua. InsyaAllah keluaran yang baru akan dikeluarkan pada 2014. Mohon maaf kerana ada penangguhan dengan keluaran baru. Untuk makluman semua, ini adalah produksi terakhir dan penghantaran terakhir untuk 2013. Kami akan berehat sehingga tahun baru . Tapi update tentang "sketch of the day" dan aktivitas harian akan diupdatekan InsyaAllah 2014 kami kembangkan lagi Dirtydonuts dengan kualiti yang lebih baik.

Dirtydonuts ingin mengucapkan selamat tahun baru dan sedikit nasihat pada diri kami sendiri, "Pandai tak kan datang berlari", "Do What You Love" , "Work Hard & Stay Humble" & "Let's Get Dirty" kekeke :p

Selamat Belajar, Bekerja & Berniaga!

diy
Dirtydonuts Last production & Delivery
 

2 comments: